Nespokojenost s veřejnou dopravou
Připomínky se týkají zajištění dopravní obsluhy území, návaznosti spojů veřejné dopravy, dodržování jízdních řádů a dodržování přepravního řádu.
V této věci je oprávněn jednat občan.
Splnění všech požadovaných náležitostí.
Podejte písemnou stížnost na příslušný úřad, při osobní návštěvě lze stížnost vznést i ústně.
Údaje obsažené v podání musí být co nejpřesnější a konkrétní, zvláště jedná-li se o připomínku, která má charakter stížnosti.
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
Lhůty stanovují vnitřní předpisy jednotlivých úřadů, zpravidla se jedná o lhůtu do 30 dnů.
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
Další činnosti nejsou stanoveny.
Stížnost lze zaslat na e-mailovou adresu příslušného úřadu.
Bez časového omezení.
Telefonní čísla pro hlášení poruch
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
27
|
28
|
1
|
2 | 3 | 4 | 5 |
6
|
7
|
8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13
|
14
|
15
|
16 |
17
|
18 | 19 |
20
|
21
|
22 | 23 | 24 |
25
|
26 |
27
|
28
|
29
|
30 | 31 | 1 | 2 |