Nespokojenost s veřejnou dopravou
Připomínky se týkají zajištění dopravní obsluhy území, návaznosti spojů veřejné dopravy, dodržování jízdních řádů a dodržování přepravního řádu.
V této věci je oprávněn jednat občan.
Splnění všech požadovaných náležitostí.
Podejte písemnou stížnost na příslušný úřad, při osobní návštěvě lze stížnost vznést i ústně.
Údaje obsažené v podání musí být co nejpřesnější a konkrétní, zvláště jedná-li se o připomínku, která má charakter stížnosti.
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
Lhůty stanovují vnitřní předpisy jednotlivých úřadů, zpravidla se jedná o lhůtu do 30 dnů.
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
Další činnosti nejsou stanoveny.
Stížnost lze zaslat na e-mailovou adresu příslušného úřadu.
Na postup při vyřizování podání je možné podat stížnost vedoucímu příslušného úřadu (u krajského úřadu jeho řediteli, u městského úřadu tajemníkovi).
Bez časového omezení.
Telefonní čísla pro hlášení poruch
Rozpis sálu 11/2024 Typ: XLSX dokument, Velikost: 83.53 kB
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
25
|
26
|
27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2
|
3
|
4
|
5 | 6 | 7 | 8 |
9
|
10
|
11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16
|
17
|
18
|
19 | 20 | 21 | 22 |
23
|
24
|
25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30
|
31
|
1
|
2 | 3 | 4 | 5 |