Nespokojenost s veřejnou dopravou
Připomínky se týkají zajištění dopravní obsluhy území, návaznosti spojů veřejné dopravy, dodržování jízdních řádů a dodržování přepravního řádu.
V této věci je oprávněn jednat občan.
Splnění všech požadovaných náležitostí.
Podejte písemnou stížnost na příslušný úřad, při osobní návštěvě lze stížnost vznést i ústně.
Údaje obsažené v podání musí být co nejpřesnější a konkrétní, zvláště jedná-li se o připomínku, která má charakter stížnosti.
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
Lhůty stanovují vnitřní předpisy jednotlivých úřadů, zpravidla se jedná o lhůtu do 30 dnů.
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
Další činnosti nejsou stanoveny.
Stížnost lze zaslat na e-mailovou adresu příslušného úřadu.
Na postup při vyřizování podání je možné podat stížnost vedoucímu příslušného úřadu (u krajského úřadu jeho řediteli, u městského úřadu tajemníkovi).
Ministerstvo dopravy
—
Bez časového omezení.
Telefonní čísla pro hlášení poruch
Rozpis 03/2024 Typ: XLSX dokument, Velikost: 33.83 kB
Rozpis 04/2024 Typ: XLSX dokument, Velikost: 33.83 kB
Restaurace zatím uzavřena, o nové otevírací době Vás budeme informovat
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1
|
2
|
3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8
|
9
|
10
|
11 | 12 | 13 |
14
|
15
|
16
|
17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22
|
23
|
24
|
25 | 26 | 27 | 28 |
29
|
30
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |