Nespokojenost s veřejnou dopravou
Připomínky se týkají zajištění dopravní obsluhy území, návaznosti spojů veřejné dopravy, dodržování jízdních řádů a dodržování přepravního řádu.
V této věci je oprávněn jednat občan.
Splnění všech požadovaných náležitostí.
Podejte písemnou stížnost na příslušný úřad, při osobní návštěvě lze stížnost vznést i ústně.
Údaje obsažené v podání musí být co nejpřesnější a konkrétní, zvláště jedná-li se o připomínku, která má charakter stížnosti.
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
Lhůty stanovují vnitřní předpisy jednotlivých úřadů, zpravidla se jedná o lhůtu do 30 dnů.
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
Další činnosti nejsou stanoveny.
Stížnost lze zaslat na e-mailovou adresu příslušného úřadu.
Bez časového omezení.
Telefonní čísla pro hlášení poruch
Rozpis 03/2024 Typ: XLSX dokument, Velikost: 33.83 kB
Rozpis 04/2024 Typ: XLSX dokument, Velikost: 33.83 kB
Stálý jídelní lístek a provozní doba Typ: PDF dokument, Velikost: 81.07 kB
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
26
|
27
|
28
|
29 | 1 | 2 | 3 |
4
|
5
|
6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11
|
12
|
13
|
14
|
15 | 16 | 17 |
18
|
19
|
20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25
|
26
|
27
|
28 | 29 | 30 | 31 |