Výpis o využití údajů z Registru obyvatel prostřednictvím CzechPOINT@home
Výdejem výpisu o využití údajů z Registru obyvatel (dále jen "ROB") se rozumí poskytnutí údajů o tom, které subjekty (orgány veřejné moci) využily referenční údaje konkrétní fyzické osoby ("subjektu údajů") a za jakým účelem.
O vydání výpisu o využití údajů z ROB může požádat subjekt údajů podle § 14 odst. 4 a § 58 zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech, ve znění pozdějších předpisů.
Údaje lze poskytnout za období 2 let zpětně od data podání žádosti.
Žádost může podat žadatel ze své vlastní datové schránky fyzické osoby.
Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku fyzické osoby.
Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.
Tento proces je zahájen vyplněním formuláře "Žádost o výpis o využití údajů z Registru obyvatel", který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).
Na základě vyplnění žádosti (formuláře) a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek je zpracován elektronický výpis o využití údajů z ROB.
Výpis je automaticky zaslán do datové schránky žadatele jako datová zpráva určená do vlastních rukou.
Výpis obsahuje identifikaci žadatele a seznam subjektů, které v zadaném časovém intervalu, maximálně 2 roky zpětně od data podání žádosti, využily údaje o žadateli vedené v ROB.
V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy, žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.
Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné; totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.
Formulář "Žádost o výpis o využití údajů z Registru obyvatel" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).
Vydání elektronického výpisu o využití údajů z ROB prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.
Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti služeb registru.
Další účastníci nejsou stanoveni.
Další činnosti nejsou stanoveny.
13.03.2018
Bez časového omezení.
Telefonní čísla pro hlášení poruch
Rozpis 03/2024 Typ: XLSX dokument, Velikost: 33.83 kB
Rozpis 04/2024 Typ: XLSX dokument, Velikost: 33.83 kB
Nově otevřeno od 29.04.2024
od 11,00 - 14,00
16,00 - 22,00
Jídelní lístek 29.04.2024 - 03.05.2024 Typ: PDF dokument, Velikost: 129.23 kB
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1
|
2
|
3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8
|
9
|
10
|
11 | 12 | 13 |
14
|
15
|
16
|
17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22
|
23
|
24
|
25 | 26 | 27 | 28 |
29
|
30
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |